Máj szuper szvít sziksztín

2009.03.26. 15:44

Ahogy egyesek mondanák,nem fiatalodok.

ezt kérem tőletek szülinapomra.

amúgy a mai nap eléggé vicces volt,eleinte fel voltam pörögve,és nem is igazán fáradtam el,de Brigi és Julcsa hozta az igazit. Ellógom az egész napot,Én egy magyar melós vagyok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hannahanna.blog.hu/api/trackback/id/tr501027135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PikkDama 2009.03.26. 20:30:43

A szak tehet róla. *vigyor*
Én csak annyit mondok: BOLDOGAT.
süti beállítások módosítása