Varázslat

2009.03.29. 17:30

A varázslat mindenfele jár.A gyűlület és a visszafojthatatlan düh is,ami sehogysem akar senkiből sem kirobbanni.Pedig én alapvetően egy nyugodt lélek vagyok. Kitörni készülök,lázadni kell,mégis mindenki magába folytja és nem fogok lépéseket tenni,mert túl gyáva vagyok,pedig már olyan dolgokat is tettem ami túl lép ezen. És lényegében teljesn mindegy hogy mi történik.
Nagyon édes a kiscicánk,csak még nincs neve.Én az Opira gondoltam de sajnos ez egy olyan személy, akiről nem nevezhetném el azt az ennivaló kis cicát aki az ölembe fekszik és rám mászik,nem lenne méltó hozzá.Máris hiányzik.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hannahanna.blog.hu/api/trackback/id/tr281033358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása